První pomoc, přírodní medicína, operace na otevřeném mozku a další radosti života!

postapo lekarna

Příspěvekod prochazka85 » pát 10. úno 2012 20:16:49

EDIT:uvedeno do souladu s pravidly fora postapo.cz
Naposledy upravil prochazka85 dne ned 01. dub 2012 17:31:49, celkově upraveno 1
prochazka85
 
Příspěvky: 43
Registrován: ned 05. úno 2012 15:22:12

Re: postapo lekarna

Příspěvekod marish » sob 11. úno 2012 1:52:55

Jsem laik, ale přijde mě to nevyvážené.

4x skalpel vs. 1x sterilní šití - na co tolik skalpelů?, jako skapel se dá snad nouzově použít nůž...
1bal živočišného uhlí - mimo jiné je to první pomoc při otravách z jídla a těch při nekvalitní stravě hrozí více...
1bal opthal na oči, nevím jestli má trvanlivost celý rok, ale vím že jedna lahvička je tak na jeden max dva případy (dnes si oko raději vypláchnu čistou vodou, ale pokud bude voda z nejistých zdrojů, do oka si ji nenaliju)
U rukavic bych řekl bude lepší deset párů nesterilních než tři sterilní, ale nejlépe obojí...
"Nejhorší smrt je z vyplašení."
marish
 
Příspěvky: 50
Registrován: pát 06. kvě 2011 17:27:44

Re: postapo lekarna

Příspěvekod Gloch » sob 11. úno 2012 8:47:16

prochazka85 píše:Tak tady je finalni verze seznamu pro postapo lekarnicku:
Je konstruovana tak aby na 1 rok poskytla zakladni
ochranu 2 osobam bez zdravotnickeho vzdelani.

Prosim o komentare, co chybi popr. vam pripada zbytecne.



6bal Acylpirin
1bal Ajatin
2bal apoibuprofen 400 (velke baleni)
4bal augumentin
1bal biaparox (antibiotika proti zanetu dutin, hrtanu)
1bal carbofit (zivocisne uhli)
1bal Claritine (antihistamikum, pri alergicke reakci)
1bal EMLA krém 5% (lokalni anestetikum)
1bal Imodium (na sracku)
2ks Izotermická fólie
10bal Jodid draselny
1bal Opthalmoseptonex (ocni desinfekce)
4bal Paralen 500
3ks autolekarnicek (tzn, spousta obvazu atd)
3ks sterilni rukavice
2ks sterilni pinzeta
4ks streilni sklapel
1ks strerilni sici souprava
2ks synteticky led (znecitliveni)
1ks Flamirins (desinfekce ran)