stepan-hawk píše:Tady se někdo inspiruje bloodbowlem a shadowruem.
Kdo že to řekl " nebojte se, vše již bylo jednou sepsáno..."? Ono ve starém dračáku to chodilo tak, že si řekl "teď střílím" a bylo to za 20 poškození. Tady nemáš životy, nemáš poškození, pouze vyčepání. Je to systém:
Ty- útok po zbrani nepřítele. Prostě ho chceš chytnout za pušku, odklonit a srazit na zem.
On (já)- V žádnym případě, chytni tu hlaveň a pažbu ti nacpu do xichtu.
U obouch je ohrožení 2. Ty hodíš 3 já 5. Já sem střelec 5, ty mlátička 3. Jedná se o boj na blízko, takže ty si hodil 3+3 (povolání) a já pouze 5+0. Vyhrál si a já sem zneschopněn ke střelbě. Abych se vyhl vytržění zbraně, což je pro mě fakt špatný, když sem sice super střelec, ale jinak blbec, tak se vyčerpám 2 těla. (jedná se o útok na tělo a ohrožení je 2). Udám, že sem napnul svaly a tím se vyčerpal. Zbraň mi zůstane. Musíme teď udat, v jaké sem pozici. Určitě sem zneschopněn něco dělat. Můžu se ještě jednou vyčerpat (2sudby) a udat, že sem upadl, překulil se a zase sem schopen střelby. V opačném případě sem se sklopenou zbraní, možná jí držím jen jednou rukou a nejsem schopen v dalším kole rychle reagovat.
Vypadá to těžší, než jaké to je. JE TO VĚC, KTERÁ DĚLÁ TUTO HRU ZAJÍMAVOU A FLEXIBILNÍ. Navíc můžeš nepřítele shodit z mostu, římsy a pod. Postupem času zjistíš, že nepřítele nemusíš vždy likvidovat jen zbraní. Proto se tak soustředím na typy výbuchů, vozidla, jedy, efekty a pod.
Co se týče příběhu, tak to z něčeho vycházet bude a i ten sebe originálnější příběh. Navíc si to hráči dělají samy. Už vidím povolání medik/technik, aby někdo mohl mít cyberpsa. Další bude chtít vynalézt světelný meč a další zas forda mustanga s rotačákem...