Sedí vám na krku manželka? Tchyně počítá každou korunu? Nemáte peníze na pořádný výlet z hranice? Toulejte se po ČR a popisujte to tady!

Re: Kdo jsem, odkud pocházím a co umím?

Příspěvekod JD Hashimoto » stř 24. črc 2013 19:24:52

Zdravím vás, jsem tu nový a i když jsem zatím nepřispěl do žádné diskuze, napíšu zde o sobě pár řádků :)

Kolik mi je - 28 let
Odkud pocházím - Strakonice
Bydlím - Brno
Hlavní povolání - PČR/instruktor MUSADO MCS
Další oblasti vzdělání a ostatní dovednosti - škola hotelovka, dělal jsem vodáckého vedoucího, mám sjeto spoustu řek jak u nás tak i v zahraničí, dělám instruktora musada, a dále spoustu jiným bojových umění, ovládám zbraně, ale nejsem odborník na opravu, oblíbené mám CZ 858 tactical, G17, Sajga M3, umím celkem obstojně vařit, zašívat, šít, rybařit, chytat zvěř do pastí, pěstovat zeleninu, ovládat chladné zbraně, z AČR mám spoustu kurzů od motorové pily, řízení PTS, řízení VT55, Tatra 815, autobus..., kurzy první pomoci, taktické dovednosti, a bohužel můžu nabídnout také své vojenské zkušenosti, bohužel proto, protože to není nic moc co se cení, radději bych chtěl umět techničtější věci, víc si v tuhle chvíli nevybavuji
Kolik lidí mám v rodině - přítelkyně a já
V čem mohu být přínosem - pokud nebudu přínosem s ničím co jsem napsal výše, tak myslím, že 100 kg mé váhy dobře poslouží k potravě a hnojení :D
V čem naopak potřebuji pomoc - skoro nerozumím opravám aut, ale jinak asi ve všem, vždycky je v čem se zlepšovat :)
JD Hashimoto
Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 22. črc 2013 16:30:08
Bydliště: Brno

Re: Kdo jsem, odkud pocházím a co umím?

Příspěvekod Patrixon » úte 01. říj 2013 10:30:34

Kolik mi je: 35
Odkud pocházím: Poděbrady
Hlavní povolání: IT, správce počítačové sítě